2013. március 1., péntek

Gyros grillsajttal

Folytatva a húsmentes ételek sorát tegnap gyrost készítettem. Mivel férjem nem tart ennyire szigorú böjtöt mint én, így neki a húsos ételekkel tudok örömet szerezni. Gyros készült, de hogy én is tudjak enni belőle, vettem grillsajtot és azt kockáztam bele a tekercsbe... mennyei lett:)





Hozzávalók:
1 tortilla lap
jégsaláta
2-3 koktélparadicsom
egy kis darab kígyóuborka
fél csomag grillsajt
1 ek. ketchup
1 ek. majonéz
fűszerek

Feltekerés előtt :)
A grillsajtot felszeletelem és egy kevés olívaolajon mindkét oldalát 1-2 perc alatt megpirítom, majd ha készen van, felkockázom. A zöldségeket felaprítom, a tortilla lapot a mikróban 1 perc alatt megmelegítem, a szószhoz pedig elkeverem a ketchupot, a majonézt és a fűszereket. 
A lap közepére halmozom a zöldségeket, a sajtot, majd a szószt és szorosan feltekerem. 

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése