2013. március 1., péntek

Pizza kicsit másképp

Mivel tegnap nem készült bejegyzés, így ma kettő is lesz:)
Vacsorára pizzát készítettem, de hogy gyorsabban készen legyek vele nem kelt tésztából csináltam, hanem levesből.


Hozzávalók (2 szelethez):
fél csomag levelestészta
1 kis konzerv paradicsompüré
Tojásos-sajtos feltét:
1 kemény tojás
minél többféle sajt, mindegyikből kb. 3-5 dkg, én márványsajtot, fetát és trappistát használtam
negyed fej vöröshagyma
Tonhalas:
1 kis konzerv tonhal
reszelt sajt


A leveles tésztát kinyújtom, két kb. 10*20 cm-es téglalapra. Mindkettőt megkenem paradicsompürével. A kemény tojást felkarikázom, majd a sajtokat felkockázom és a tetejét megszórom a reszelt sajttal. A tonhalat lecsöpögtetem, majd megszórom sajttal. 180°-on 5-10 percig sütöm, míg tetejükön a sajt szépen megpirul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése