2013. március 11., hétfő

Zöldséges hasé

A hétvégénk kicsit zsúfoltra sikeredett. Már pénteken nagyon későn értem haza, aztán szombaton suliba kellett volna mennem, de nagyon elaludtam. Mindkét este színházban voltunk, napközben bútort szereltünk, férjem szüleinél voltunk, szóval zajlott az élet, de azért mára kellett valami ebédféleség:) 
Kinyitottam tegnap délután a mélyhűtőt, és abból főztem ami volt.

fél csomag leveles tészta
150 g mélyhűtött zöldség (az én keverékemben brokkoli, karfiol és répa volt)
0,5 dl tejszín
fél tubus sajtkrém
só, bors, fokhagymás só

Kiveszem olvadni a leveles tésztát. A zöldséget megfőzöm vegetás vízben. Leszűröm, majd hozzáadom a tejszínt, a sajtkrémet és fűszerezem. (Na itt mentünk el színházba:))  
Amikor kiengedett a tészta, kinyújtom, félbe vágom, majd a lapok egyik oldalára halmozom a zöldséges masszát. Félbehajtom, a szélét lenyomkodom, a tetejét megkenem sós, felvert tojással és 10 percre 180°-os előmelegített sütőbe teszem, amíg szép barna nem lesz  a teteje.

Nekem ez a két darab két ebédre lett elég majonézes kukoricasalátával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése