2013. április 24., szerda

Töltött cukkini

Hétvégén valami gyors és finom ebéd kellett, mivel reggel 6-kor én még úgy gondoltam suliba megyek, de aztán ebből nem lett semmi, így viszont ebédet kellett főznöm, amit persze nem bántam. Férjem nem igazán pártolja a tökféléket, de ha hús is van mellette, akkor már tárgyalhatunk, így most is erről volt szó.

2 kisebb cukkini
25 dkg darált hús
fél tubus sajtkrém
2-3 ek. tejföl
só, bors, vegeta



A cukkinikat félbevágom és kikaparom a belsejét (ebből amúgy lehet utólag levest csinálni, de mivel nekem salátacukkinim volt, ami még ugye nem túl nagy, így ez ment a kukába). A húst összekeverem a sajtkrémmel, a tejföllel és a fűszerekkel, majd ezt beletöltöm a "csónakokba". 
Tetejét megszórtam reszelt sajttal és 15 perc alatt, 180-200°-on megsütöttem. Tejföllel tálaljuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése