2013. június 13., csütörtök

Reuben szendvics

Csak, mert megint nem egyszerű vacsira vágytam:) Ezt a receptet a Stahl magazinban találtam, de azért, mint mindig, kicsit átalakítottam:)

Hozzávalók két szendvicshez:
4 szelet teljes kiőrlésű kenyér
kevés margarin
10 dkg csirkemell sonka
4 szelet gouda sajt
két kis marék ecetes káposzta
1 ezersziget salátaöntet keverék
1 ek. joghurt
2 ek. majonéz
pici cukor
bors
1/2 paprika apróra kockázva
6 szem olívabogyó apróra kockázva

A kenyérszeleteket megpirítom, majd mindegyiknek megkenem az egyik oldalát vékonyan margarinnal. Az egyik szeletre ráhelyezek két szelet, a sonka felét, majd egy marék káposztát (ezt az előző napokban készítettem legyalult káposztából, amit ecetes lébe áztattam). Az ezersziget öntethez összekeverem a joghurtot és a majonézt a fűszerkeverékkel, a cukorral és a borssal, valamint a felaprított zöldségekkel és ezt is a szendvicsre kanalazom. Ráhelyezem a másik szelet kenyeret, majd a grillezős betéttel a melegszendvicssütőbe teszem és 5 perc alatt megsütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése