2013. augusztus 10., szombat

Melegszendvicskrémek

El se fogjátok hinni, de végre van bejegyzés :) Én kis naív, azt hittem, hogy majd nyáron bőven lesz időm blogolni, de nem ám, nagyon nem. És nem csak az időhiány a baj, hanem az is, hogy most azért nem érzem minden este a vágyat arra, hogy 30-35 fokban nekiálljak főzni és katlant csináljak a konyhámból.

Na, de tegnap este vendégeink voltak, így nekik azért mégiscsak csináltam valami finomat, ami meleg ugyan, de könnyű vacsora, így egyikünk sem durrant szét... vagy mégis :)


Májkrémes melegszendvicskrém
25 dkg májkrém
3 kemény tojás
1-2 evk. tejföl
1-2 evk. mustár
só, bors
reszelt sajt

Villával összetöröm a májkrémet,majd  belereszelem a kemény tojásokat. Ezután jöhet a mustár és a tejföl ízlés szerint, és ahogyan az állagán látjuk, érezzük. Fűszerezem, megkenem vele a kenyereket, megszórom reszelt sajttal és mehet is a sütőbe. 200°-on, légkeverése sütőben, kb. 10 perc alatt kész.

Sajtos melegszendvicskrém
10 dkg márványsajt
2 tubusos sajtkrém - én ementálisat használtam
1-2 evk. tejföl
snidling
petrezselyem
só, bors
reszelt sajt

Villával összetöröm a márványsajtot, belenyomom a sajtkrémet, majd tejföllel lágyítom. Felaprítom a zöldfűszereket, sózom, borsozom. Megkenem vele a a kenyereket, megszórom reszelt sajttal és mehet is a sütőbe. 200°-on, légkeverése sütőben, kb. 10 perc alatt kész.

Friss zöldségekkel tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése