2014. szeptember 3., szerda

Quesadilla - egy új recept

Ma ünnepi vacsorát készítettem, de nem voltam boltban, így abból főztem, ami itthon volt. A héten beszéltem barátnőmmel, ő adta az ötletet, bár azt is átalakítottam a saját hűtőnk tartalma szerint :) És a lényeg, férjem azt mondta, hogy igen, ez valóban ünnepi vacsora volt, nagyon ízlett neki, úgyhogy javaslom próbáljátok ki ti is :)

Hozzávalók 2 fő részére:
2 db tortilla lap
kb. 10 dkg márványsajt
fél tubus sajtkrém
2 tk. tejföl
3 szelet bacon


A bacont felcsíkoztam és kicsit megpirítottam. Ez idő alatt villával összetörtem a márványsajtot, lágyítottam tejföllel és sajtkrémmel. Egy serpenyőbe belehelyeztem a tortilla lapot, a felét megkentem a sajtos krém felével, majd rászórtam a bacon felét, és a lapot félbehajtottam. Megpirítottam az egyik felét, majd megfordítottam és a másik felét is megpirítottam. Négy részre vágtam, és elkészítettem a másik adagot is, majd friss zöldséggel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése