2016. november 10., csütörtök

Spagetti "Puttanesca" módra 89/1.

Továbbra is igaz, hogy nagyon szeretem a tésztás ételeket, és nagyon örültem, amikor ismét két ilyen étel szerepelt a Lidl receptjei között. Kíváncsiak vagytok Ti is? Hát lássuk az elsőt.

Hozzávalók:
40 dkg spagetti tészta
fél dl olívaolaj
4 gerezd fokhagyma
1 chilipaprika - én ezt kihagytam
8 szerdellafilé
6 dkg kapribogyó
10 dkg fekete olajbogyó
40 dkg passzírozott paradicsom
1 csokor aprított petrezselyem
4 dkg parmezán sajt
néhány levél friss bazsalikom
só, bors 


A tésztát sós vízben kifőzöm, közben elkészítem a mártást. Az olajon megdinsztelem a finomra aprított fokhagymát, hozzáadom a chilit, a szardella filéket, melyek szinte elolvadnak, a kapribogyót és az olajbogyót, majd a paradicsompürét. Sózom, borsozom és beleteszem a bazsalikom leveleket. Kb. 15 percig főzöm, míg kissé besűrűsödik, hozzáadom a petrezselymet, összeforgatom a tésztával és parmezánnal meghintve tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése