2017. február 22., szerda

Enchiladas - mexikói töltött palacsinta 93/1.

Nagyon nagyon elhallgattam, bocsánatot kérek érte, de egyszerűen nem jutottam ide a blogoláshoz. Már eléggé lehangolt voltam, hogy milyen dolog az, hogy a hobbimnak se tudok időt szentelni a sok teendő mellett, amikor egy volt kolléganőm blogján olvastam egy ezzel kapcsolatos bejegyzést:

"A kedvenc időtöltéseink bizony nem energiabefektetés-mentesek. Magyarán szólva, a hobbidnak, a szenvedélyednek időt szentelni azért nehéz, ha fáradt vagy, 
mert egyébként észre sem veszed, 
hogy valójában mennyi energiát igényel csinálni, 
mert annyira szereted."

Na én most egy ilyen fáradtabb hullámon vagyok túl vagy még vagyok is benne, nem is tudom igazán, de lényeg a lényeg, hogy akkor írok bejegyzést, ha energiám is van rá, mert ha már kényszerből teszem mindezt, akkor nincs is igazán értelme az egésznek. Szóval főzni majdnem mindennapi szinten főzök, rengeteg a fotó az ételekről, amiket elkészítek, és majd ide is felkerülnek egyszer mind, ezt megígérhetem. A mostani löketet az adta meg, hogy a múlt héten nagyon sokan kedvelték a facebook oldalamat, és ez nekem nagyon nagy dolog, még akkor is, ha čsakˇ80 emberről van szó, nekem ez nagyon nagy szám, és bízom benne, hogy egyre többen lesztek ;)

Ezen a héten mexikói hét van a Lidl-ben, és nekem a soron következő receptem egy mexikói étel volt még az előző ilyen tematikájú hétről, szóval jöjjön most ez az étel, aminek talán végre a párját is el fogom készíteni a napokban, mivel most már Áron pocakját talán nem fogja bántani a bab és a kukorica amit én megeszek :) 

Hozzávalók:
1 l paradicsomszósz
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
cayenne bors
El tequito mexikói fűszerkeverék
só, bors
6 db tortilla lap
3 db csirkecomb sütve, csontjáról lefejtve 
3 dl tejföl
Jalapeno paprika - elhagyható
1 csokor petrezselyem finomra aprítva
20 dkg kemény juhsajt reszelve
2 db mozzarella sajt 


A paradicsomszószhoz adom az aprított hagymát, a reszelt fokhagymát, a fűszereket és botmixerrel összeturmixolom. Harmadát egy hőálló tálba töltöm. A tortilla lapokat megkenem a szósszal és sült csirke darabokat helyezek rá, erre jön 2 kanál tejföl - igény szerint Jalapeno paprika- és petrezselyem. A tortillákat feltekerem, mint a palacsintát, majd a tálba teszem egymás mellé. A tetejére jön a megmaradt szósz, felkarikázott mozzarella és reszelt sajt. 200°-on 30 percig sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése