2017. augusztus 10., csütörtök

Kefíres "poharas" sütemény áfonyával és csokoládéval 102/1.

Jöjjön két édesség, amit még gyorsan el tudtok készíteni, amíg kapható áfonya, én még a hétvégén találtam, remélem szerencsétek lesz. A recept lényege, hogy a kefíres poharat mossátok el, és mindent azzal mérjetek ki.

Hozzávalók:
1 doboz (175 grammos) kefír
1 doboz cukor
2 doboz liszt
fél doboz napraforgóolaj
1 csomag sütőpor
1 tojás
csipetnyi só
1-2 marék áfonya
1-2 marék cseresznye (na erről már teljesen lecsúsztam, így én szederrel helyettesítettem)
1 marék étcsoki durvára aprítva
1 marék dió durvára aprítva
pár ek. liszt a gyümölcsök forgatásához
porcukor a díszítéshez

Elkészítési idő: 45 perc
Sütési hőfok: 180° 

A tojást habosra keverem elektromos habverővel a cukorral, sóval, hozzáadom a kefírt, az olajat és a liszttel elkevert sütőport. Gyűrött sütőpapírral bélelt porcelánedénybe öntöm a masszát. Liszttel összeforgatom a gyümölcsöket és a tészta tetejére szórom a dióval és a csokival együtt, majd kb. 25 perc alatt megsütöm, majd amikor langyosra hűlt megszórom porcukorral. Egyszerű, gyors és nagyszerű sütemény. Ha azt szeretnétek, hogy még néhány napig szaftos maradjon, akkor hagyjátok abban az edényben amiben sütöttétek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése