2018. február 28., szerda

Túrós dallam, avagy meggyes túrótorta

A Hogyan legyek jó nő? oldal videóit már régóta követem, mind a recepteket, mind a kreatív ötleteket, mindegyik nagyon tetszik, és sokat ki is próbáltam közülük. 
Ezt a tortát is már elkészítettem egyszer, és meg voltam győződve róla, hogy ide is feltöltöttem a receptet, de nem így volt, így most sürgősen pótolnom kell, mert ahogy Takács Nóri is mondja, ez egy elronthatatlan és istenien finom, könnyed édesség.

Hozzávalók:
50 dkg túró
2 tojás
1 csomag vaníliás puding
1 csomag vaníliás cukor
fél citrom leve
1 kis doboz tejföl
cukor vagy egyéb édesítő ízlés szerint (én 10 dkg barna cukrot használtam)
a tetejére egy marék meggy, vagy bármilyen más gyümölcs esetleg csoki

Elkészítési idő 40-50 perc
Sütési hőfok: 180°


A sütemény lényege, hogy csak minden hozzávalót össze kell keverni egy nagy tálban, majd beleönteni egy sütőpapírral bélelt piteformába. Ilyenkor a tetejét díszíthetjük gyümölccsel, csokival, vagy ezt akár el is hagyhatjuk, de én meggyet szórtam a tetejére, majd 30-40 perc alatt megsütöttem. Szeletelés előtt érdemes kicsit hűlni hagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése